HOME DASHBOARD ABOUT TRAVEL FOOD EXCHANGE

May 31, 2011

Yanasensei's Giveaway!

Assalamualaikum..(^_^)






LOVE dalam bahasa English. CINTA dalam bahasa Melayu. SARANG (사랑) dalam bahasa Korea. (^_^) Apa yang korang paham dengan WHAT IS LOVE?? Bila baca rasa macam lirik lagu lak. hehehe Wawa share WHAT IS LOVE for a Yanasensei's Giveaway..


CINTA @ LOVE bagi Wawa.......

  • Cinta itu menerima
Bila kita cintakan atau sayangkan seseorang, kita akan terima diri pasangan kita dengan seadanya walaupun banyak tentangan yang terpaksa hadapi. Dalam pada masa yang sama kita juga akan berusaha untuk menerima kehadiran seseorang dalam hati. Kita akan sentiasa menerima apa yang terbaik untuk diri dan pasangan. 

  • Cinta itu mengetahui
Orang yang bercinta akan tahu siapa yang mereka cintai. Tak perlu untuk tanya sesiapa. Manusia boleh jatuh cinta tanpa membaca buku atau novel cinta. Mereka akan tahu dengan sendiri bila perasaan cinta itu akan datang. Namun, mereka tidak akan tahu akan peraturan cinta jika tidak diberikan panduan. 

  • Cinta itu menakluki
Semua tahu yang sifat cinta adalah menguasai. Setiap pasangan ingin menguasai pasangan masing-masing. Sifat ini sedikit sebanyak menuntuk hak untuk mencintai dan dicintai. Ini disebabkan pasangan itu tidak mahu untuk cinta pasangannya dikongsi dengan orang lain.  

CINTA juga........


So..kat sini Wawa tag 3 kawan Wawa untuk join this giveaway...





DONE!!! Wish me luck... (^_^)




Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca entry di blog Wawa.. (^_^)
Kalau suka boleh like yo! (^_^)

2 comments

June 1, 2011 at 1:31 AM

wahhh mendalam gituuu. hehe thanks join ye. good luck wawa! :D

June 1, 2011 at 7:56 PM

huhu..ok dear..same2.. :)

Post a Comment